2019. január 21., hétfő

Canyon gps-es tura karóra - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladom a képeken látható egyszerű gps-es tura karórámat.   Ujonnan vásárolt, csak én használtam, megkímélt állapotban van, a töltés helyét letakarő kis műanyag lap hiányzik. Részletes használati utasitás van, bár angol nyelvű, de sok ábrával, rajzzal. Sok mindent tud, de én csak egy kis részét használtam, dátum, nap óra,   túra távolsága, teljes km ill. pihenők nélküli megtett út, átlagsebesség, leggyorsabban megtett útszakasz, elégetett kalória stb. Kiválasztható hogy gyaloglás, futás vagy kerékpározás stb.   A tura adatai a mellékelt cd segítségével számítögépre letölthetők. USB-vel tölthetö fel. (mellékelve). Egynapos túrákra használtam, azt bőven kibirta egy töltéssel. Képernyője 3x4 cm.   Uj ára  pár évvel ezelőtt 35. 000 Ft volt


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2019-02-11 11:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése