2018. július 22., vasárnap

Gaggia Evolution karos kávégép(átalakított) - Jelenlegi ára: 24 000 Ft

Anno 4-5 éve vásároltam nagy lelkesedéssel, aztán pár jó meg pár nem jó kávé után, hamar ráuntam , tán ha egy hónapot használtam , közben rájöttem ez nem az én világom . (automaták javításában élem inkább ki magam)
Bedobozoltam elraktam a "jóleszmajdvalamire "dolgok közé.
Most belerúgtam a dobozba és rátaláltam.  
Annó így vettem hogy valami kapszulás gép lett átalakítva karosra gyári cuccokkal , ha jól tudom az a 2 imbuszos nehéz réz blokk+szűrő került rá és ennyi.
Állítólag gyári kialakítás elggé gagyi ezért inkább ezt a kapszulás verziót építette át az akitől vettem .
Adott hozzá az eladó egy igen nehéz kart 2 szűrővel, állítólag az egészben ezek és a kazán a lényeg..
A kar bajonett része hozzá van igazítva (köszörülve a fej bajonett részéhez) 
Most levettem a tetejét, feltöltöttem vízzel, bekapcsoltam , fűt, sziszeg, fújtat, csepeg, buborékol mindent csinál .
Nincs hozzá eszpresszóképes örlőm max összedobok valamit ha valaki próbálni akarja ..
Pozitívuma hogy a műanyag ház gond nélkül festhető, átfújható .
Minden kérdésre megpróbálok válaszolni, esetleg kívánt részt lefotózom, elküldöm e-mail csatolmányként..

Jelenlegi ára: 24 000 Ft
Az aukció vége: 2018-07-29 10:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése